måndag 10 januari 2011

Hannas lilla värld är full med färger och olika stilar!

   

Välkommen till ! Hannas lilla värld! 
-Lite mer personligare
-Lite mer roligare
Här kommer mitt intresse för kreativitet, färger och olika vardagstankar att flöda fram.
Alla som känner mig sedan tidigare vet att jag är en "sån där" som älskar att ha min egen stil.
Jag blandar mode, stilar och färger som visar min personlighet och jag tycker det är så roligt!
Tyvärr är det lite tidskrävande så min fantasi har fått stått inne i garderoben ett tag! Fast nu längtar den för att komma ut igen!
Till våren vill jag bara bära vackra klänningar och vackra pumps! Riktigt kvinnligt vill jag vara! Helst med fina färger!




Detta kort är taget ifrån 2010 och jag har redan bytt hårstil.
På tal om hårstilar så ska ni få se i nästa blogginlägg om alla mina hårstilar- jo det är många! Kort,långt, page, brunt, svart, blont, kortkort. 


Många kramar Hanna

2 kommentarer:

  1. åh, vilka härliga stilar, blir glad av att se dina fina bilder! önskar att jag kunde blomma ut så också, var en klädkameleont en gång i tiden, sydde och fixade, men nuförtiden bara vanlig och praktisk...tack för inspirationen!

    SvaraRadera
  2. ååå så härligt man blir så glad fina Hanna, du blommar verkligen :)))

    SvaraRadera