fredag 11 februari 2011

Jag skapar min egna tid på fredagar

Idag är det fredagsmyyyys! När hela veckan har varit som ett hektiskt och stressande tåg som rusar förbi så brukar jag alltid ha en avslappnar fredag!

När jag har lagt lilleplutt så skapar jag mig egna tid! Bara min! Antingen tar jag en promenad eller så kan jag lyssna på bra låtar, ett skönt bad eller en stund på spikmattan!
Allt för en bra fartfylld start på helgen med en massa småbarnsaktiviteter!


På tal om barnaktiviteter!
Förra helgen besökte vi Kaatach- ett lekland i Tyresö! Helt underbart måste jag säga! Spännande leksaker och en massa kreativa lekplatser! Dessutom fanns ett litet sött café där vi åt pannkakor!




Hopp hopp- så upptäcker vi en ny värld tillsammans!




När hoppade du hage sist? Låt ditt barna-sinne inspirera dig som vuxen!






Sprid lite kärlek till människor som bryr sig om dig!
Det kan räcka med ett litet ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar