torsdag 17 februari 2011

Lady in YELLOW!

Become the lady in yellow!
Nu ska vi använda lite fantasi och massor med färg för att kombinera denna stil. Ni får gärna kommentera vad ni tycker!
Jag skulle börja att välja ut en underbar gul färg till klänningen.


Lägg till din personlighet i form av en randig kavaj!

Våga blanda färger! Så varför inte ta ett par lila pumps till din fina gula klänning.
 Eller ta vit/svarta skor, jag gillar klacken! Me like alot!
    



Lägg till detaljer som sjal och väska som passar din personlighet! Jag har valt dessa 2.
Pictures from: louisvuitton och Tory Burch, Etsy och Elle

1 kommentar:

  1. Underbart Hanna, jag blir så sugen på att finna en ny läcker och färgglad stil! Jag tycker gult ser fint ut på det sätt som du satt ihop de olika plaggen tillsammans med acceossorarerna, jag hade inte kommit på det själv:=) kramkram

    Ps. Tack för att du delar med till Qoola Qvinnor på Facebook! ds.

    SvaraRadera