tisdag 22 februari 2011

The little black skirt is back!


Kjolar är det bästa som finns!
 Och i dom flesta fall så ligger det en eller flera i byrån eller i garderoben! Plocka fram den till våren! Och börja hitta din stil med att hitta någon fin färgad top tillsammans med någon fin väska och ett par fantastiska skor
Här är mina förslag på hur du skulle kunna använda dina färger.
En härlig plommonfärgad top

 Eller en cerisefärgad top

Ett svart läder band ifrån Asos

Vilka härliga färger som pryder denna fina Gucci väskan.

Underbart mönster! Roligt och kreativt!
Bilder:Kjol-1: Dual Layered Knit Skirt, $7, 2: Diane von Furstenberg Skirt, $240, 3: Buttoned Front Satin Skirt, $16, 4: Wolford Taisha Seamless Jersey Skirt, $185, 5: Black Satin Lantern Skirt, $48
Top och armband-Asos- Skor-Louboutin-väska-gucci

2 kommentarer:

  1. woaw..väskan tar jag direkt ! sen kjol nr 4, sen nr 2..sen skulle jag ha en svart topp med cerist bälte i samma färg som väskan..och sen skulle jag ta fram skorna ur det läckra dressingroom jag har just nu på bloggen...kika in

    SvaraRadera
  2. Visst är väskan ruskigt snygg!
    Jag går in och kollar på din blogg underbara Marie!

    SvaraRadera